loading...
بیوگرافی خوانندگان و بازیگران
توجه!

این وبسایت به اخبار و اطلاع رسانی در مورد هنرمندان مجاز و داخل ایران می پردازد و مطالب خلاف قوانین جمهموری اسلامی ایران در این سایت قرار نمی گیرد
بازدید : 759 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)


نام:مهدی

نام خانوادگی:احمدوند

تولد:29 بهمن 1370

محل تولد: کرج (اصالتا همدانی)


بیوگرافی مهدی احمد وند از زبان خودش:

من مهدی احمدوند هستم.متولد 29  بهمن 1370.تو شهر کرج متولد شدم و بزرگ شده همین شهر هستم و اصالتا همدانی. شروع به کار موسیقی من از 14 سالگی و با ویولن بود. اولین کاری که ساختم اهنگ 'خیلی دوست دارم یه روز' بوده که شعر و اهنگ سازی و تنظیم  کار توسط خودم انجام شد.

اولین کاری که برای شخص دیگه تنظیم کردم اهنگ ' تاوان ' برای سامان جلیلی بود.خواننده مورد علاقه من استاد شادمهر عقیلی هست.

تا به امروز 15 اهنگ خوندم که تمامی شعر و اهنگ و تنظیم با خودم بوده به غیر از اهنگ ' یه بهونه ' که شعرش برای یکی از دوستانم بوده. تنظیم اهنگ ها تو استدیو خونه گیش  انجام میگیره

شخصا دوست دارم یک خواننده خوبی باشم تا اهنگ ساز و تنظیم کننده خوب چون اعتقاد دارم آهنگ سازی و تنظیم وقت و انرژی زیادی ازم میگیره.

خیلی دوست دارم که به صورت مجاز کار کنم و خیلی دنبال مجوز بودم اما تا به امروز نتیجه ای نداشته.

از همه کسانی که به من کمک کردن تا به اینجا برسم تشکر میکنم.امیدوارم تونسته باشم تا اینجا رضایت مردم رو جلب کرده باشم.ممنون.


آهنگ شناسی مهدی احمدوند


تک آهنگ

Mehdi Ahmadvand Ft Ravin Alizadeh - Azat Chizi Nemiporsam

Mehdi Ahmadvand - Eshtebah

Mehdi Ahmadvand - Aghoosh

Mehdi Ahmadvand - Bavar

Mehdi Ahmadvand - Dad Bezan

Mehdi Ahmadvand Ft Hamed Baradaran - Yare Man

Mehdi Ahmandvand & Peyman Zarei - Daram Az Dast Midamet

Mehdi Ahmadvand - Alaki

Mehdi Ahmadvand - Bikhial

Mehdi Ahmadvand - Azam Borid

Mehdi Ahmadvand - Del Nashkan

Mehdi Ahmadvand - Eshghe Avval

Mehdi Ahmadvand - Roto Kam Kon

Mehdi Ahmadvand - Eshghe Avval

Mehdi Ahmadvand - Noghte Zaef

Mehdi Ahmadvand - Narafigh

Mehdi Ahmadvand - Tanham Nazar

Mehdi Ahmadvand - Yade Man

Mehdi Ahmadvand - Del Bastam

Mehdi Ahmadvand - Dooset Daram

Mehdi Ahmadvand - Harfe Delam

Mehdi Ahmadvand - Saate Raftan

-------------------

آلبوم

Mehdi Ahmadvand - Hubris House (2012)

Mehdi Ahmadvand - Moje Manfi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 449
  • بازدید کلی : 7,257
  • کدهای اختصاصی